REKLAMACIJE – PRIGOVOR

Ukoliko uočite oštećenje ili nedostatke na proizvodu, molimo Vas da postupite u skladu sa uputstvima u nastavku kako bismo što brže i efikasnije rešili Vašu reklamaciju.


1. Reklamacije na oštećenje u transportu

Važno je da sva vidljiva oštećenja na pakovanju nastala tokom transporta odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu.

Kurir je dužan da o tome sačini zapisnik.

  • Ako uočite oštećenje, nemojte potpisivati dostavnicu niti preuzimati pošiljku dok zapisnik nije sastavljen.

  • Ukoliko kurir odbije da sačini zapisnik, nemojte primiti pošiljku.

Kada zapisnik bude sačinjen, svako oštećenje nastalo u transportu kupac je dužan da prijavi firmi OKOV CENTAR Niš u roku od 24 sata putem e-mail adrese: reklamacije@okovcentar.rs.
Na osnovu prijave možemo odmah da isplaniramo povrat oštećene pošiljke i isporuku nove, neoštećene robe.


2. Reklamacija na proizvod (nedostajući delovi)

Ako pošiljka nije oštećena u transportu i primili ste je, ali ste nakon otvaranja paketa uočili da proizvod nije potpun (nedostaju određeni delovi ili dodaci), dužni ste da to prijavite u roku od 24 sata putem e-mail adrese: reklamacije@okovcentar.rs.

U prijavi navedite:

  • broj računa,

  • kratak opis nedostatka,

  • fotografije proizvoda/ambalaže.

Na osnovu prijave, OKOV CENTAR Niš će Vam u najkraćem roku isporučiti kompletan i saobrazan proizvod.


3. Reklamacija na oštećenje proizvoda (nakon otvaranja)

Ukoliko pošiljka nije oštećena spolja, ali ste po otvaranju paketa uočili oštećenje na samom proizvodu, potrebno je da u roku od 24 sata prijavite reklamaciju na e-mail: reklamacije@okovcentar.rs.

Prijavi obavezno priložite:

  • fotografije oštećenja,

  • fiskalni račun,

  • kratak opis problema.

Nakon prijema prijave, osoba zadužena za reklamacije iz našeg tima kontaktiraće Vas radi utvrđivanja uzroka oštećenja i pronalaženja najbržeg rešenja – zamene, popravke ili povraćaja sredstava.


VAŽNA NAPOMENA

  • Rok za prijavu reklamacije je 24 sata od prijema pošiljke.

  • Roba koja se vraća mora biti upakovana u originalnu ambalažu i sačuvana u stanju u kojem je primljena.